من ب بچم سرلاک فرنی میدم خوشمزس ، شما گندم میدی
منم سرلاک حریره بادوم میدم خیلی دوس داره خودمم دوس دارم😂
عزیزماینمال ۷ ماه به بعده گندم زیر ۶ نده
من بیسکویتشو واسه خودم خریدم🤣🤣🤣🤣🤣 حالا جا دادم که پسر بزرگم پیدا نکنه بخوره 😂😂😂
برای این سن بد نیست؟؟؟منم بخرم پس اینام یماه باز بشه دیگه خرابه؟
منم میدم ولی فک کنم من سفت درست می کنم باید یکم شل تر درست کنم
من خریدم اگمیوه گیر نیومد تو این اوضاع داشته باشم
منم برنجشو میدم خیلی دخترم دوس داره، دکترش گفت هر دفه یا با موز یا سیب یا شیره بادوم ک خودم میگیرم طعم دارش کنم براش
دیروز دکتر پسر من گفت سرلاک فقط در مواقع خااااص بدم . و اگه اصلا ندم که چه بهتر. چون توش پر از شکره و اصلا خوب نیس
سرلاک چی میدین ؟ بعضیا میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.