۲ پاسخ

منم گلاب هر روز میخوردم دخترم خوب شیر میخورد
چون شیر عطر میگرفت

برای چی خوبه گللب

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی