خانما شیاف پروژسترون تا هفته چندم استفاده کردید؟

۶ پاسخ

۲ماه کلا استفاده کردم و استراحتی بودم

۳۶

من از هفته نه استفاده کردم دکترم گفت همچنان باید استفاده کنی حتی شاید تا ماه اخر🤦

دقیقا دو روز پیش دیگه نذاشتم که ۳۵ هفته و ۴ روز بودم
از ۲۰ هفته تا ۳۳ هفته هم دو تا از ۳۳ تا ۳۴ روزی یکی و از ۳۴ تا ۳۵ هفته و ۴ روز یه روز در میون
الان هم ۳۶ هفتم

من تا۱۲

الان ک هنوز ک هنوزه دارم استفاده مکنم البته سرکلاژم

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری