۱۱ پاسخ

از چند هفته میشه خورد و بدون اینکه ب دکترمم بگم بخورم یان؟ یا همینجوری ؟؟

کاش تست داشت همه طعمش اول امتحان میکردیم بعد میخریدیم
من که شکلاتی میخورم همش مزه آهن میاد تو‌دهنم🥴

من موزی میخپرم خیلی خوشمزس😁

من امشب برا اولین بار خوردم شکلاتیشو بدک نیس

موزی میخورم خیلی دوسسسس😍

با طعم چی میخوری

برای وزن گیری جنین میخوری عزیزم؟

من کاکائویی خوردم بد مزست موزیش خوبع ؟؟؟

من عاشقش بودم چرااا😂😂😂
وانیلیش بود

من ک بزور میخوردم نصف قوطی هم موند نخوردم الان باید بندازم اگ هم بندازم شوهرم صداش درمیاد ک چرا الکی میخری موندم توش واقعا رو دله🤣🤣

نوشجان😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی