۷ پاسخ

من بعد صبحانه ک میخورم ایطور نیستم حس سیری بهم نمیده
حس میکنم بعدش زودتر ضعف میکنم

بله عزیزم...طبیعیه

آره منم وقتی میخوردم همینطور بودم

نه من صبحا میخورم همش گشنم میشه حالت تهوع اصلا ندارم خود به خود گم میشه بعد خوردن لیدی میل

اتفاقا من یه ساعت بعدش ضعف دارم و گشنم میشه

خانماازچندهفته شماشکمتون اومدپایین

اره چون خیلی مقوی و سنگینه.سعی کن بعد صبحانه یا عصر میان‌وعده بخوری

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان ماهد 🌙 کمیل ✨ مامان ماهد 🌙 کمیل ✨ ۳ ماهگی
مامان alma 👧🏻🍼💖 مامان alma 👧🏻🍼💖 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی