من بعد صبحانه ک میخورم ایطور نیستم حس سیری بهم نمیده
حس میکنم بعدش زودتر ضعف میکنم
بله عزیزم...طبیعیه
آره منم وقتی میخوردم همینطور بودم
نه من صبحا میخورم همش گشنم میشه حالت تهوع اصلا ندارم خود به خود گم میشه بعد خوردن لیدی میل
اتفاقا من یه ساعت بعدش ضعف دارم و گشنم میشه
خانماازچندهفته شماشکمتون اومدپایین
اره چون خیلی مقوی و سنگینه.سعی کن بعد صبحانه یا عصر میانوعده بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.