۶ پاسخ

ی چیز اشتباه جاافتاده بین خانمهای بارداره
لیدی میل برای مادرانه و کاری ب وزن جنین نداره دراصل ویتامینه هایی ک از بدن مادر میره رو جبران میکنه..

بنظر من لیدی میل تاثیر زیادی نداره ۵قوطی خوردم همون هفته ای ۲۰۰گرم اضافه میکنم

لیدی میل برا وزن گیری مادر و کودکه در اصل بعد غذا باید بخوری برا من نوشت استفاده نکردم دوست نداشتم مزه شو

من طی دو هفته از ۳۱ تا ۳۳ هفته حدود ۸۰۰ گرم چاق شدم که ۴۰۰ گرمش مربوط به افزایش وزن جنین بود و دکترم گفت خوب بوده ادامه بد

خودت گرفتی یا دکترت گفت؟

من ب عنوان میانوعده میخورم هنوز سونو نرفتم ببینم بچه چقدر. وزن گرفته

سوال های مرتبط