۷ پاسخ

نه دیگه خودش شیرینه نیاز نیست ب شکر

منم کاکائو گرفتم خوب میشه خورد خوشمزه اس .بنظرتون تاثیر داره چقدر اضافه میکن وزن .بعد شما روزی چند باز میخورید

نه چیزی نزن همینجوریش خودش دل ادمو میزنه

دکتره من گفته ترومام بگیر..سر پسرم بود اما الان هیچ جا پیدا نکردم…لیدی میل خوبه؟

توت فرنگیشو میگرفتی خیلی خوشمزس ولی کاکائوش..
نمیدونم بتونی بخوری ولی نه اصلا شکر نزن

برای چی میخوری؟شیرخشکه

نه هیچی نزن بهش

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری