اینوووو ببینید

تصویر
۱۵ پاسخ

بعد این ها هم استقبال میکنن!بگن باشه فعلا اتش بس ...تا بینم کی دوباره فیلت یاد هندوستان کنه و برگردی‌...این جنگ باید یه نتیجه ای برای دو طرف داشته باشه..این همه تلفات دادیم به چ قیمتی

اینا ماله ایرانه
ایران میگه اونا درخواست اتش بس دادن
خارج میگه اونا
هردو هم میگن ما تا به نتیجه برسیم میجنگیم
مردمم این وسط خبرا رو رد و بدل میکنند

بنظر من ترامپ یه آدم بیمار و روانیه و تعادل روانی نداره
چون اول تصمیم میگیره عوض حمله ی هوایی حمله ی زمینی رو شروع کنه و وارد ایران بشه و جنگ بصورت زمینی باشه باز الان میگه میخواد یهویی جنگ رو تعطیل کنه

مثل اینک درخواست اتش بس دادن...ایران قبول نمیکنه..میگ هی چنگ اتش بس بعد جنگ نمیشه

ایشالا زودتر تموم شه جنگ
این مو زردم هر راهی جهنم شه زودتر اون رفیق یه وری اش هم با خودش ببره

چرا میخندید مگه چیز خنده داری هست وجدانن

منم اینو دیدم نمیدونم تا چه حد درست باشه

تصویر

ازش بر میاد
اما اون تا ب هدفش نرسه ول کن نیست

خدا کنه دیگه تحمل نداریم ب خدا

ا س.ک و له این همه هزینه کرده بعد یهو بگه تمومه؟

خداکنه تمومشه بخدا دیگه خسته شدم از استرس دلم زندگی عادی میخواد چقدر اخه خودمونو بزنیم اون راه بچه هام نترسن امشب دلم خیلی گرفته من با هر بار صدای موشک پدافند مردمو زنده شدم ولی نتونستم به رو خودم بیارم به خاطر بچه هام اگه یه روزی این روزا تمومشه حتما میرم تراپی 😔

آره از ترامپ هرچیزی برمیاد زود خسته میشه و کم میاره خدایی این اخلاقش نیس مامانا 🤔🤔🤔🤔

خداکنه بسه دیگه چقدرخرابی وکشته اخه

این بیخیال شه اون گوش دراز بنی نتان بیخیالمون نمیشه هیچ وقت
دشمن اصلی خود ما مردم و مسلمونا اونه که با خودمون و دینمون مشکل داره
این کله زردو فق منابع و کشور
ولی اون دین ما و خود ما

لینک کانالو بفرست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۳ سالگی
مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان آقا پسرم مامان آقا پسرم ۳ سالگی
مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی
مامان هانا گلی 👩🏵❤ مامان هانا گلی 👩🏵❤ ۳ سالگی
مامان محیا و پریا مامان محیا و پریا ۳ سالگی