مامانا طبیعی زایمان کردم میشه بخیه هامو کشید ؟

۸ پاسخ

تاچهل روزجاداره که بیفته نگران نباش دست بهش نزن فقط باسرم شستشو وگازاستریل تمیزش کن
پوست بلوط که خیلی تلخه دم کن بریزتوتشت چنددیقه توش بشین هم زودترخوب میشی هم عفونت نمیگیری

جذب میشه

عزیزم بعد هر حموم خودتو قشنگ خشک کن و سشوار بگیر...و اینکه برای من نزدیک ب ۳۵ روز موند

عزیزم زایمان طبیعی خودش میوفته من سر ۱۲ روز افتاد ولی اگه دیدی اذیتی برو دکتر

منم هنوز چندتاازبخیه هام نیفتاده بنظرتون برم بکشمشون یاخودشون میافتن؟؟

اره اگه جذب نشن دکتر میکشه ازمنوکشید

اره میشه، برو دکترت برات بکشه

نه گلم خو دشون میوفته

سوال های مرتبط