بهترین زمان۲سالو نیم تا سه سال هست
هر زمانیم که خواستی از پوشک بگیریش باید چیزی به اسم پوش دیگه نباشه چون بچه گیج میشه سخت تر یاد میگیره
منم سر دخترم خیلی عجله داشتم از یطرفم حرف های اطرافیان عسابمو داغون کرده بود خیلی تلاش کردم هردو تامون عزیت شدیم دیگه بیخیال شدم بعد یه مدت وقتی خودش آمادگی شو پیدا کرد وقتای که دیش داشت دست شو میزاشت رو ناحیه خسوسی یش پاهاشو می کوبید زمین دیگه میدونستم میخواد یاد بگیره کمکم دیگه یاد گرفت
معمولا باید دو سالگی بگیری وگرنه خیلی سخت میشه من تو اطرافیان زیاد دیدم مادرا از تنبلی پوشک میکنن ولی بچه سردرگم میشه وقتی از پوشک میگیری یک ماه خونه بمون نه شب نه بیرون رفتن پوشک نکن بچه دچار دوگانگی نشه گرفتی یهو کلا بگیر
عزیز تا چهارسالگی وقت داری از پوشک بگیری
اصلا هم ب حرف اطرافیان گوش نده ک هی میگن وای از پوشک نگرفتی
بعضی بچه ها زود امادگیشو پیدا میکنن اما بعضی بچه ها دیر تر
بزار خودش امادگیشو داشته باشه عجله نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.