فقط دو روز اینا درد داره بعدش ن دیگه مال من ک خیلی خوب و راحت بود اخه من درد طبیعی رو کامل کشیدم بعد سزارین شدم یعنی سزارین خیلی خیلی راحت بود
فقط دو روز همینکه اومدم خونه خوب خوب شده بودم خیلی خوب بود فکر کنم میگن بستگی ب دکتر هم داره ک چجوری بخیع بزنه اینا اخه زن داداشم میگفت من تا چند وقت بخیه هام سوزش داشت نمی دونم چجور بوده دیگه
من خیلی راضی بودم
اره من که واقعا اذیت شدم
دو روز اذیت شدم بعد اوکی بود
من اصلا درد نداشتم خیلیییی راحت بود
سر بچه اول اصصصصلا.ولی بچه دوم چرا
آره من واقعا درد کشیدم ولی فقط همون روز اول بود بعدش خیلی راه رفتم آرومتر شد دردام ولی اسهال شدید شدم
نههه عزیزم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.