۴ پاسخ

من هردو دستم ورم دارن صبح ها پا میشم انگار خشک شدن اصلا نمیتونم پنجه و انگشتامو باز و بسته کنم نمیدونم طبیعیه یا نه والا

ببین اگر ی سمت بدنت ورمش بیشتره باید بری دکتر ، سونو داپلر میگیرن ازت ، چون اگ ی سمت ورمش بیشتر باشه خطرناکه ، اگ ورم دوطرفت باشه مشکل نداره

اره خطر داره عزیزم باید بری دکتر

ای وای ۳۰ نفر دیده تایپک منو جواب ندادن

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی