من هردو دستم ورم دارن صبح ها پا میشم انگار خشک شدن اصلا نمیتونم پنجه و انگشتامو باز و بسته کنم نمیدونم طبیعیه یا نه والا
ببین اگر ی سمت بدنت ورمش بیشتره باید بری دکتر ، سونو داپلر میگیرن ازت ، چون اگ ی سمت ورمش بیشتر باشه خطرناکه ، اگ ورم دوطرفت باشه مشکل نداره
اره خطر داره عزیزم باید بری دکتر
ای وای ۳۰ نفر دیده تایپک منو جواب ندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.