۶ پاسخ

من وقتی قزص فیفول،از اون دو رنگا میخورم،اینجوری میشم فقط،در حد ترکیدن

یبوست نداری؟ شاید نفخ کردی

چون شکمت داره کش میاد بزرگ میشه که جا باز کنه برای رشد بچه همه اینطورین

حتما نفخ کردی نفس تنگی نداری

شکمت سفت سده؟؟عادیه

منم همینطورم

سوال های مرتبط