۷ پاسخ

منم همینطورم دقیقا

بله خیلی زیاد

اره استخون بيكيني انگار شكستس جا به جا ميشه استخونش

من تازه هفته ام زیاد بالا نیس ولی از لگن درد دیونه میشم گاهی اوقات مث فقل میکنه لگنم ماساژ میدم بعد بلند میشم

اره واقعا خیلی سخته،مخصوصا هفته های آخر
انشالله به راحتی زایمان کنی

اره خیلی بدهمنم

من که خیلی سختمه

سوال های مرتبط