۶ پاسخ

همون قطره پاراگید رو امروز بدید بهش
خوبه فعلا که تب نداره ۳۸.۴ به بالا من هر ۴ ساعت به بچه ام قطره دادم تا اومد پایین دکتر گفت دوبرابر وزن بچه قطره بده

پیاز بذار کف پاهاش بمونه با جوراب و پاشویه گلاب کن

تبه
از ٣٧/٥ به بالا تبه
پاشويه كن
داروش رو سر وقت بده
لباسشو كم كن

کنترل کن خطرناک نیست اما زیر بعل نیم درجه باید اضافه کنی ۳۸/۲اینا هستش

زیاده یه مقدار
چون زیر بغل باید نیم درجه اضافه کنی
یعنی الان ۳۸.۲ هست
قطره میدین؟

مراقب باش بالاتر نره پاراکید هرچهارساعت بده

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی