۲ پاسخ

دکترش ب من گفت بعد واکسن شروع کن ب کمکی امیدوارم رفلاکسش خوب بشه

اره من دختر اولم رفلاکس داشت با شروع غذای کمکی خوب شد،شما رفلاکس داره خس خس سینه هم داره؟

سوال های مرتبط