۸ پاسخ

۳۹هفته ۵ روز بودم ک ۳ شب دردم كرفت ولى بيمارستان كه رفتم گفتن ١ سانتى بايد ٣ باشى تا بسترى بشى .من تا ٧ صب درد كشيدم تا بشم ٣ سانت بسترى
كنن. 🥲
خلاصه ۹ صبح بستری شدم تا ٣ ظهر درد كشيدم درد درد درد درد ....
يهو ساعت ۴ ظهر گفتن بچه نمياد تو لگن گیر کرده(کانال زایمان) ببريد سز....فك كن من دنيا رو سرم خراب شد ک ٢ تا درد بايد ميكشيدم.راستى اينم بگم بچم تو شكم مدفوع كرده بود.او اتاق عمل بودم ک شروع کنن ب عمل دکترم گفت یکبار دیگه زور بزن من با جیغ وحشتناک دیدم گفتن سر بچت معلوم شد موهاش..یهو دیدم تیغ زدن صدای بچمو شنیدم بی هوش و سبک افتادم 🥲شروع کردن ب بخیه .
وقتی صدای بچتو ک میشنوی دیگه هرچی درد یادت میره فقط میگی زود بغلش کنم بوسش کنم ببینم اصلا شبیه کیه اصلا سالمه و کلی چیز دیگه😍
و خداروشکر تمام.

بگو.

چ گل قشنگی.منم سزشدم بچم جانداشت رشدکنه بخاطررحم دوشاخم طفلک فشارامده بودبهش دماغش کج شده بود

اره دیگه ادامه بده

بگو اره

اره بگو

اخ اخ من طبیغی تا ده سانت رفتم سز شدم
مردمممممم


بچه با دماغ داشت میومد

آره بگو

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی