۸ پاسخ

خیلی خوبه

من یک بار برا پسرم رنگ ابی خریدم فکر کنم پاکتش ابی بود اصلاااا طعم خیلی بدی داشت حالمون بد شد از اون موقع دیکه تبلیغشو میبینه میگه وای بو بد میده اوق طعم بدی داره😐

ولی کشک رو میخوره از لبنیاتی میخریم اما این شرکتیا رو ن

دخترمن سادشو میخوره خیلی دوسدارع میانوعده میدم هم مفیده هم جای غذارو نمیگیره

کجا هادارن سوپرمارکت ها؟؟؟

من همینجا خوندم بعنوان تنقلات موردی نداره مقویم هست.

کشک منبع کلسیمه گاهی اوقات خوبه، چون زیاده رویش باعث یبوست میشه و نمکش هم زیاده

من شنیدم میگن کشک خوب نیست بچه دیر زبون باز میکنخ

بخاطز نمک زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط