خانما چرا دخترم هی تو خواب میپره؟خیلی زیاد

۴ پاسخ

دختر من تایم خابش کوتاه رفلاکس داره

آروغشو بگیر قبل خواب یا حداقل ۱۰ دقیقه بذار رو شونه ات عمودی بمونه شیر هی برنگرده تو گلوش که بسوزونه ، بعد هم قنداقش کن با یه روسری دست و پاهاشو ببند که قشنگ آروم بگیره بخوابه ، شایدم گوش درد داره کرم ویکس بزن به گوشاش کلاه سرش کن

موقع خواب قنداقش کنید
پسر منم خیلی میپره قنداقش که میکنم بهتر میخوابه

کلا خواب نداره بخاطر رفلاکس و کولیک ولی اون چنددقیقه هم میپره

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی