دختر من تایم خابش کوتاه رفلاکس داره
آروغشو بگیر قبل خواب یا حداقل ۱۰ دقیقه بذار رو شونه ات عمودی بمونه شیر هی برنگرده تو گلوش که بسوزونه ، بعد هم قنداقش کن با یه روسری دست و پاهاشو ببند که قشنگ آروم بگیره بخوابه ، شایدم گوش درد داره کرم ویکس بزن به گوشاش کلاه سرش کن
موقع خواب قنداقش کنید
پسر منم خیلی میپره قنداقش که میکنم بهتر میخوابه
کلا خواب نداره بخاطر رفلاکس و کولیک ولی اون چنددقیقه هم میپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.