۴ پاسخ

قنداق کن دختر کم خیلی بهتر می‌خوابه اینجوری از اوایل ۲ ماهگی قنداق کردم خواب هاش طولانی تر و بهتر شده الان ۴ ماهش داره تموم میشه اینجوری می‌خوابه بدون قنداق نمیتونه بخوابه بدنش راحت تره اینجوری

بچه ی منم همینجوریه اگه دلیلشو پیدا کردی ب منم بگو

قنداقه فایده نداره

قنداقش کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی