۶ پاسخ

اگه دانه به دارین یکم خیس کن تو آبجوش ، بعد که غلیظ شد آبش و بده بهش

وای خدا بخدا من دیشبو اینطور گذروندم صیح بچه رو بردم دکتر بچم کلی اذیت شد تو این ۱ روز نیم

سیب بخارپزشده هم برای سرفه خوبه

به شکم بخوابون آروم آروم بزن به کمرش خلط از سینه و ریه هاش جدا شه

یکم اب گرم تو شیشه شیرش بهش بده، به دونه اگه داری خیس کن یکم که لعاب اورد آبشو بهش بده ، چهار تخمم خوبه براش اگه میتونی با قاشق یکم بهش بده ، مغز بادومم دم کنی چند ساعت بعد بهش بدی خوبه

پلارژن بده بهس

سوال های مرتبط