۲ پاسخ

کرم سیکالیفت هم خیلی خوبه

یه مدل پماد هست برا کسایی که بینی عمل میکنن میزنن رو جای بخیه خارجیش الان نزدیک ۵ تومنه خودم دوسال پیش بینیمو عمل کردم گرفتم ۱و خورده ای نصضش مونده همونو میخوام بزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری