کرج زد یه ربع پیش
آره سمت ما رو زد
خیلی صداش وحشتناک 😭😭😭😭😭
عزیزم بیاید یه گروه بزنیم روبیکا اونجا چت کنیم همگی
به این آیدی توی روبیکا پیام بدید گروه زدیم @MobinaHasanzade0027
ارههه
دو بار رفت و اومد
منم ازصبح تپش قلب گرفتم توسینم یه جوریه😥😔
شیراز و زد
کاش گروه داشتیم روبیکا اینجا ساعت ۱ دیگه نمیشه از هم خبر گرفت
اره اره
سمت ما خبری نیس ولی همش نگران شهرای شماهام که سرو صدا میشه💔
شروع سد
نگران نباش الانم اینجا صدا میاد ما تهرانیم،امیدت به خدا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.