۱۳ پاسخ

کرج زد یه ربع پیش

آره سمت ما رو زد
خیلی صداش وحشتناک 😭😭😭😭😭

عزیزم بیاید یه گروه بزنیم روبیکا اونجا چت کنیم همگی

به این آیدی توی روبیکا پیام بدید گروه زدیم @MobinaHasanzade0027

ارههه

دو بار رفت و اومد

منم ازصبح تپش قلب گرفتم توسینم یه جوریه😥😔

شیراز و زد

کاش گروه داشتیم روبیکا اینجا ساعت ۱ دیگه نمیشه از هم خبر گرفت

اره اره

سمت ما خبری نیس ولی همش نگران شهرای شماهام که سرو صدا میشه💔

شروع سد

نگران نباش الانم اینجا صدا میاد ما تهرانیم،امیدت به خدا باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻 مامان رادوین👶🏻 ۲ سالگی