خب میاین مینویسین و میرین؟فکرمامانای دیگه نیستید؟خب جواب بدید علتش چی بوده
وای چرا عزیزم نکنه از سر و صداها ترسیدی ؟؟کاش جواب میدادی میدونستیم چه اتفاقی برات افتاده آخه
وای خدا چراااا
چرااا
وای خدای من
قربون دلتتتتتت
اصلا بی حسی نزدن
گفتن چون پاش اومده بود تو واژنم خودم با زور ب دنیا اوردمش
بچم ۶ماه و پنج روزش بود
حالمم خوب بود
ی موشک زدن نزدیک خونمون
ترسیدم رفتم دستشویی افتاده بودم ب خونریزی
سوار ماشین شدیم بریم دکتر ک یهو جلو در بیمارستان ی سطل خون و اب ازم ریخت و قلب بچم میزد
خودم طبیعی ب دنیا اوردمش اما چون سنش کم بود نموند
چرااا آخه چی شد🥺
چرا عزیزم 😓
چرا عزیزم خدا بهت صبر بده
خبلی متاسفم 😔
میدونم نمیشه درکش کرد این موضوعو ، از خدا میخوام به دلت ارامش بده و به زودی جاشو سبز کنه برات 😔
چرا اخه😢😢😢😢
چرا اخه عزیزم جواب بده پس
ماهت بالا بوده که
چرااا
چراااااا
حال دلت و میفهمم منم دوروزپیش ازدستش دادم😭
چراااا
چرا عزیزم؟؟خدا ب دلت آرامش بده
واااای بگردم خدا بهت صبر بده اخه چرا
انشاالله خدا صبرت بده .برای چی اتفاق افتاد
چرا اخه؟؟؟
وای الهی عزیزم متأسفم 😭 خدا واسه هیچ مادری پیش نیاره این دردو
خیلی سخته منم پارسال همین هفته تو از دست دادم
خدا صبر و ارامش بهت بده قشنگم
چرا اخه!هفتت ک بالا بوده
وای چرا
چرا عزیزم چیشده
چرا🥺☹️
چرااااا
عزیزم امیدوارم که هرچه زودتر حالت بهتر بشه
ای وای چراااا
چرا ؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.