درکت میکنم عزیزم منم دوقلوهامو ۱۹هفته بودم از دست دادم بعداز سه ماه هنورم هردقیقه بهشون فکرمیکنم و اشک میریزم
خدا بهت صبر یده عزیزم
سر خودتو با چیزی گرم کن ،سخته ولی حداقل یکم از غمش کم میکنه
خدا بهت صبر بده عزیزم 😥😥
خیلی سخته فداتشم خدا به حق ابلفضل خودش جاشوبرات پرکنه خیلی سخته باچشمای خودت این صحنه رو ببینی
سلام عزیزم منم حاملگی اولم بچموتو۲۸هفته ازدست دادم خیلی سخته ولی انشالا خداجاشوبایه نی نی دیگ پرمیکنه
همه میگفتن خدا جبران میکنه اما من خیلی افسرده بودم میگفتم چجوری. اما باردارشدم و دیدم جبران خدا رو .
عزیزم برو مشاوره
میفهممت پارسال در عرض ۳ ماه دوقلوهامو ازدست دادم خیلی سخته خیلی اونام ۲۶ هفته به دنیا اومدن .
اخیییی گلم خدا صبر بده منم سه قلو هامو تو ۲۷ هفته از دست دادم سزارین شدم با کلی درد بغل خالی از بیمارستان اومدم خونه ولی ی سال بعدش ب خودم اومدم اقدام کردم خدا بهم نی نی داد فدات نگران نباش درکت میکنم ولی خودتو نباز اصلا ب حق امام حسین ب حق این روزا خدا زود دلتو شاد کنه جاشو سبز کنه
عزیرم 💔💔
عزیزم 😒😒😒خیلی سخته خدا بهت صبربده 😢😢😢😢😢😢😢😢
خدابهت صبربده عزیزم💔 ان شاءالله خدا به زودی حس خوشحالی روبه قلبت برگردونه وجاش روبرات سبز کنه🌷
الهی عزیزم خدا صبرت بده ایشالا با یه فرشته دیگه جاشو برات پر میکنه
همش بچه جلو چشامه 💔
عزیزم انشالا خدا دوباره برات جاشو پر میکنه ،علت زایمان زودرست چی بود؟
خدا بهت صبر بده😞
چرا عزیزم چیشده ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.