بچه وقتی خوابه تبش چند باید باشه؟

۴ پاسخ

۳۵ . ۳۶. ۳۷ دمای طبیعی بدنه . بالای ۳۸ تب حساب میشه

درخواستمو قبول کن

کلا تب از۳۷ونیم به بالابه حساب میاداگه ازاین بالابودتب بعداگه تب سنج ات دیجیتالی هرعددی نشون دادخودت نیم هم اضافه کن چون اونادقیق نیستن

ببین تا ۳۷طبیعی
اگه بالاتر باشه تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ سالگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری