۳۵ . ۳۶. ۳۷ دمای طبیعی بدنه . بالای ۳۸ تب حساب میشه
درخواستمو قبول کن
کلا تب از۳۷ونیم به بالابه حساب میاداگه ازاین بالابودتب بعداگه تب سنج ات دیجیتالی هرعددی نشون دادخودت نیم هم اضافه کن چون اونادقیق نیستن
ببین تا ۳۷طبیعی
اگه بالاتر باشه تب محسوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.