علاعم لاله گزینی

۱ پاسخ

من لانه گذینی نداشتم ولی باردار بودم
فقط ترشح ابکی داشتم و درد پریود

سوال های مرتبط

فرح فرح قصد بارداری
فری فری قصد بارداری