گلم چکارکردی
این تعطیلات و جنگ همکار دست همهدادههاااا 😂
چقدر بی بی چک مثبت میبینم این چند وقت 😁
مبارکه😂😂😂
منو بگو دوماه پریود نشدم. میخاستم برم ازمایش میترسیدم. شوهرم با دمش بشکن میزد بچه خیلی دوست داره... ولی الان زوده چون چند ماه نگذشته... خلاصه دوبتر بی بی زدم منفی بود.... دیگه بلاخره با شنیدن خبر بد شوک شدیدی بهم وارد شد کمرم شل شد پریود شدم بخیر گذشت 😅
منم میگفتم خرابه ولی الان عصابو روانم ازدست دوتا بچه خرابه😂😂😂
آره خرابه🤕🤥
خرابه ولی تو آزمایش بده🙄
یه مارک دیگه بخر بزن
نیلا و نلین بهم میان ها😁
فک کنم خراب ولی
برا منم ی بار اینجوری شد،
ی بار دیگ بزن
به حق علی که خراب باشه
یکی دیگ بزن
خرابه
ولی مبارکه😅
دوباره بزن
خرابه ولی دوباره با یه مارک دیکه امتحان کن
خرابع 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فک کنم ماه های آخری دیگه 🤣 ولی جدی ممکنه خراب باشه یکی دیگ بزن
اره عزیزم خرابه
خرابه واقعا
خرابه پخش شده
احتمالش هست خراب باشه ولی فقط احتمال
ادرار زیاد ریختی سه قطره کلا باید بریزی یکی دیگع بزن
مبارکه خرابه🤣
خرابه ولی تو دوباره بزن😂
خرابه یکی دیگه بزن
اره خرابه برا منم قبلا اینطوری میشد
😍😂خرابه
خرابه
باشه خرابه 😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.