۴ پاسخ

عزیزم تو کیسه گرفتن خیلی سخته. من دو بار از دخترم آزمایش ادرار گرفتم ولی نه تو کیسه. تو ظرف آرمایشگاه.
معمولا تایمایی که ادرار میکنن سر صبحه. بهش آب بده بخوره بعد صبحانه اس.
ده دقیقه یک ربع بعد پوشکشو باز کن
یه کم آب بزن تا سردش بشه سریع ادرار میکنه. عین آزمایش خودمون بریز تو ظرف ادرار. دیگه تو کیسه نریز
من همیشه اینجوری ازش آزمایش میگیرم

اصلا نمیشه خودتم خسته نکن

من با کیسه نتونستم وقت ادرار شکه شد تو لیوان یه بار مصرف ریختم اخرشم نبردیم فقط الکی منو بچه اذیت شدیم

من که تو کیسه موفق نشدم ظرف گرفتم براش راحت تره کیسه سه چهار بار زدم نشد

سوال های مرتبط