به دکترت بگوبهت قرص میده
قرص زنجبیل رو من جواب بود
لیمو بو کن
چوب شور بیسکوییت ترد
نون خشکه اینا بخور
غذای چرب و ادویه دار هم نخور ی مدت
نون و پنیر گردو هم من میخوردم خوب بودم
منم مثل توبودم دیروز رفتم سرم وآمپول زدم از شب یکم بهترشدم
بیسکویت خشک خوبه
دمیترون بخور و آبنبات زنجبیلی اگر میتونی برو دکتر تو سرم برات آمپول ب شیش و انداسترون بزنه خیلی بهتر میشی
من این قرصو میخورم عالیه(بهسترون ۴میلی گرم )
من نون خشکه که میخورم کمتر میشه
منم
اگه چارش رو پیدا کردی به منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.