من هرچی میخورم بالا میارم ب نظرتون چیکار کنم کمتر شه

۸ پاسخ

به دکترت بگو‌بهت قرص میده

قرص زنجبیل رو من جواب بود

لیمو بو کن
چوب شور بیسکوییت ترد
نون خشکه اینا بخور
غذای چرب و ادویه دار هم نخور ی مدت

نون و پنیر گردو هم من میخوردم خوب بودم

منم مثل توبودم دیروز رفتم سرم وآمپول زدم از شب یکم بهترشدم

بیسکویت خشک خوبه

دمیترون بخور و آبنبات زنجبیلی اگر میتونی برو دکتر تو سرم برات آمپول ب شیش و انداسترون بزنه خیلی بهتر میشی

من این قرصو میخورم عالیه(بهسترون ۴میلی گرم )

من نون خشکه که میخورم کمتر میشه

منم
اگه چارش رو پیدا کردی به منم بگو

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وششم بارداری