خیلی مراقب باش سعی کن سر دستشویی فرنگی بالابیاری ک فشار به شکمت نیاد بخوایی دولا بشی
منم مثل توام حالم دیگه از خودمم بهم میخوره خستع شدم😭
سلام عزیزم٫امیدوارم بهتر باشی٫منم به شدت حالم بد میشد یه درمیون سروم وصل میکردم٫چیزایی که یکم بهترم میکرد قره قروت٫ابلیمو با نمک خیلی کم در حدی که دهنم مزه بگیره٫و چیزی که منو سرپا کرد بلدرچین و ماهیچه تو شیشه٫یه روز اینو میخورم یه روز اون٫به مرور بهتر شدم٫الانم که یکم پرخوری میکنم احساس سنگینی میکنم قره قروت برام جوابه٫با دلستر
ب ۶ خیلی برام خوب بود با زنجبیل
خنکی بخور مثلاً خیار با نعنا / دوغ با نعنا/ لیمو ترش نمک بزن بخور یا پوستشو بو کن
پنیر و گوجه با گردو بخور .... آخراشه طاقت بیار تهوعت تمام میشه
برو سرم ویتامین b6 کمپلکس بزن من هفته ای یبار باید بزنم وگرنه ایقد بالا میارم که حد نداره
فشار اومدن به بچه هم زیادی خوب نبست
😑☹️لعنت به تهوع من تو این هفته تازه چون تهوعم چند هفته ای بود بهتر بود با تجویز پرشکم دمیترون قطع کردم،امروز میخواستم بمیرم باز😭😭😭نگو کم شدن تهوع فقط با قرص بوده ،توام ببین دکترت چی میگه استفاده کن نزار ضعیف شی
سرمبزنیدخیلی خوبههماب بچه تامین میشه هماب از دست رفته
لبنیات،نون بربری و سنگک،بعضی مواد غذایی با طبع سزد خیلی تهوع رو بیشتر میکنه.سعی کن نخوری
دمیترون ۴ بخور و سعی کن معدتو خالی نزاری اینکه بخوری بالا بیاری بهتر از اینه معده خالی اوق بزنی
واییییییی منم دوغ بخور فقط یکم حالمو فقط دوغ جا میاره از همه چیز بدم میاد
منم به فکر این چیز نگران بچم میشم
طبیعیع
بعضیا میگن سیرابی واقعا براشون خوب بوده ، اینم امتحان کن دیگه
من هفتع چند بار زیر سوروم بودم
هر روزم دمیترون میخوردم حتما برو دکتر دارو بده بهت
خیلی سخته من هنوزم اینجوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.