۴ پاسخ

خوبه عزیزم اگه رفلاکس نداره ،دکتر ب من گفت به هیچ وجه بهش بیشتر از ۹۰نده فعلا

دختر من ۶۰ تا میخوره

پسرمن الان هر۲ساعت۶۰تا و گاها۹۰تا میخوره

۹۰تا کمم هست براش ۱۲۰ اوکی هر ۲ساعت

سوال های مرتبط