۱۵ پاسخ

روزه ایم

روزه ایم
از غذای سحر نگه داشتم برای دخترم

پلو مرغ

ماکارونی بدون گوشت چون نداریم

آبگوشت گذاشتم

روزه ایم فقط شوهرم و برادر شوهرم هستن ک ی چیزی درس میکنیم

من میخام برنج و مرغ درست کنم .‌ مرغ رو خلالی خورد میکنم روغن محلی میریزم توی تابه ی پیاز کوچیکم نگینی خیلی ریز خورد میکنم زردچوبه و نمک و فلفل سیاهم‌میزنم مرغا رو میریزم توش میذارم یکم تفت بخوره بعد شعله رو خیلی کم میکنم تا اب بندازه و با اب خودش بپزه و در اخر بهش زعفرون پودر شده فراوان میزنم خیلی شدید خوشمزه میشه

قیمه گذاشتم

روزه ایم ناهار نداریم.دخترمم از سحریمون میخوره

از دیروز قرمه هست فقط برنج باید دم بدم

پسرم مریض شده کباب داره
ما هم احتمالا باقلاقاتق (لوبیا خورشت)

من خونه مادر شوهرمم سوپ

کشمش پلو گذاشتم با مرغ

مرغ سحری شوهرم هست

فعلا اومدم لیزر

سوال های مرتبط