منم بعد دوتا بچه نمیتونم تشخیص بدمش
من کناره های کشاله رانم نبض میزنه چون هردو طرف میزنم میدونم رگه.
ولی حرکات بچه رو مثل پرشی حالیم میشه
بعدا ک قشنگ تکون خورد میفهمی اون بچه بوده یا نه 😂 الان تشخیصش سخته
😁 منم مطمئن نیستم فک کنم دو سه هفته دیگه بهتر حس بشه
نی نی بوده🤩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.