۵ پاسخ

منم بعد دوتا بچه نمیتونم تشخیص بدمش

من کناره های کشاله رانم نبض میزنه چون هردو طرف میزنم میدونم رگه.
ولی حرکات بچه رو مثل پرشی حالیم میشه

بعدا ک قشنگ تکون خورد میفهمی اون بچه بوده یا نه 😂 الان تشخیصش سخته

😁 منم مطمئن نیستم فک کنم دو سه هفته دیگه بهتر حس بشه

نی نی بوده🤩

سوال های مرتبط