برا دخترم خریدم پسرونن بنظرتون؟ 😑

تصویر
۱۰ پاسخ

نمیدونم چرا هیچوقت لبوبو ب دلم ننشست مبارکش باشه عزیزم

نه بابا اسپرت

من ازشون خریدم برا خودم😂😂😂😂

ن دیگ اینا دختر پسرندارن پسر منم یه صورتی رنگشو داره

اسپرته ولی منم لبوبو دوس ندارم اونقد طرحای ناز تدی خرگوش اینا داره خوشگلن

چه نازه کیوته 🤪

عزیز دلم چند خریدی

من دختر و پسر دارم
قطعا برا پسر این مدل میخریدم
البته اسپرته وای من خودن برا پسر پیشتر می‌پسندم

الان دیگ چیزی دختر پسر نداره اسپرتن

😂😂اره یکمی ولی چه اشکالی داره بامزس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی