۴ پاسخ

اونایی که کلا حساسیت دارن باید تنها ازیترو بخورن

اره اینم امتحان ک

دخترمن اموکسی کلاو اسهال شد دکتر ازیترو داد

ازیترو مایسین روزی یبار فک کنم بهتره

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۲ سالگی