من تا نزدیک ۱۸ ماهگی بچم تی وی و پویا ندیده بود
بله از نتیجه اش خیلی راضیم ۳ سالگی هم تازه گوشی بهش دادم گاهی اهنگ میذاره میرفصه کمی بازی میکنه و بعد بهم میده
اصلا وابسته کوشی و تی وی نیست
بخاطر غذا خوردن یا هرچی بهش باج نمیدم با گوشی و تی وی
خلاصه اینک سلامتی خبری نیست 😘
بلههههه 😊😊
تازه یکسالگی ام نه تا دوسالگی پای تلوزیون و گوشی نمیزارم
منکه اگه نزارم ببینه نمیزاره ب هیچ کاری برسم
بلهههه دختر من تا دوسالگی تی وی نگاه نمیکرد الانم کارتون خارجی براش میزارم علاقه ای نداره ب دیدن
منم نزاشتم یعنی خودش علاقه نداره دوست داره با وسایل خونه بازی کنه مگه آگهی شادی بیاد که توجهش جلب بشه
من خیلی مراقب بودم
ولی افسردگیم مانع شد.چون هم خیلی تنهام و هم اینکه دخترم خیلی بداخلاق و نق نق هست...
ی وقتا میزارم...
برامم دیگه مهم نیست هرچی شد شد
تا یکسالگی خیلی مراقب بودم
از وقتی دومی بدنیا اومد، اعتصاب غذا کرد و مجبور شدم با تلویزیون بهش غذا بدم
متاسفانه الان عادت شده براش
😅😅😅😅
من خودمم تلویزیون نگاه نمیکنم کلا تو خونه ما تی وی همیشه خاموشه مگه این که بخوایم با همسرم دوتایی فیلم ببینیم که الان ۶ ماهه ندیدیم یعنی نه وقتشو داریم نه حالشو
من تی وی رو کلا فروختمش 😁بعد وقتی خودم گوشی نگاه میکنم اونم نگاه میکنه میدونم کارم اشتباهه🤭ولی وقتی شوهرم بهش نشون میده پدرشو درمیارم که گوشی رو جلوی بچه گرفتی 😛😂
من بخوامم دخترم اصلا نگاه نمیکنه .
پسرم نوزاد بود عاشق تبلیغات بود ولی دخترم اصلا براش مهم نیس
من ک نزاشتم هنوز .بچم قابل کنترله
من حواسم پرت میشه میبینم بچم داره تلویزیون میبینه😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.