برای من هر دو غربالگری اندازه شریان های رحمی رو مشخص کرد
ان تی
برای من تو انتی گفته بود که شریان رحمی دارم و خیلی هم شدید هست
بهم آسمرین داد شبی یکی
تو آنومالی خوب شد هر دو طرف
ولی تا هفته ۳۶ گفت ادامه بده که خونرسانی و غذا به بچه خوب باشه
برای منو تو سونو nt مشخص شد
برای من سونو ان تی زد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.