بچه‌ها فشار شریان رحمی رو تو کدوم غربالگری میزنه

۵ پاسخ

برای من هر دو غربالگری اندازه شریان های رحمی رو مشخص کرد

ان تی

برای من تو انتی گفته بود که شریان رحمی دارم و خیلی هم شدید هست
بهم آسمرین داد شبی یکی
تو آنومالی خوب شد هر دو طرف
ولی تا هفته ۳۶ گفت ادامه بده که خونرسانی و غذا به بچه خوب باشه

برای منو تو سونو nt مشخص شد

برای من سونو ان تی زد. ‌

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده مامان شاهزاده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد