تو حریره بادم باید کره هم زد؟؟؟

۶ پاسخ

یه ذره میتونی بزنی که یبوست نشه

نزنی بهتره خود حریره سنگین هست کره سنگین ترش میکنه

تو همه غذاها بزن

من میزنم

اگه یبوست شدید داره و حساسیت ب پروتئین گاوی نداره میشه کم زد

نه!!!

سوال های مرتبط

مامان اراز مامان اراز ۱ سالگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی