۶ پاسخ

واسه شروع بله کم کم زیادش کن
من رنده میزنم میریزم تو فرنیش بعد از صافی رد میکنم

بار اول سه تا ریختم کم

برا بار اول یدونه

یه دونه ک خیلی کمه حدااقل چهارتا بزن

واسه شروع یه دونه کافیه بایدببینی آلرژی نده بهش

با پشت صافی های آهنی

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی