خانما حریره بادم رو چجوری درست میکنین؟

۳ پاسخ

ببین یکی یا دوتا بادوم برمیداری میذاری تو ابجوش یه دقیقه بعد راحت پوستش کنده میشه بعد با الک یا رنده خیلی ریز پوره اش میکنی
بعد با یه قاشق چایی خوری ارد برنج و یه استکان اب جوشیدع میذاری رو‌گاز شعله پایین میذاری بپزه من یه کوچولو نبات هم میزنم اختیاری هشت اون بعد که نسبتا غلیظ شد اماده اس
توی خود گهواره ام دستورشو نوشته تو قسمت چی بپزم

من امادع شو از آی بانو گرفتم
ولی فک میکنم باید خیس کنی پوستشو بکنی بعد پودرش کنی مثل فرنی بپزیش

*بادام

سوال های مرتبط

مامان اراز مامان اراز ۱ سالگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی