۳ پاسخ

ن
بزا طعم واقعی هرچیزیو بچشه

من نمیریختم توش خرما میزدم یکم که طعم دار بشه اونجوری میخورد

بله بهتر میخوره بچه ولی یکم بزار سرد بشه بعد شیرخشک بریز

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی