۵ پاسخ

کوچولو منم همینه🫠🫡😂

دقیقا چنان جیغ میزنه و گریه میکنه انگار بشکونش میگیرم چشماشم بسته خابش میاد ولی جیع میزنه موندم🤕🤕

بچه منم همینطوری بود عزیزم از چهار ماهگی به بعد درست میشه

عزیزم درخاست بده داشته باشمت

بچم دوسال و نیمشه هنوزم وقت خوابش همینجوریه تازه اون ساعت۷ صبح بیدار میشه تا ۱۲شب

سوال های مرتبط