اب سیب کلابی از چند ماهگی مجازه

۳ پاسخ

آب میوه چه طبیعی چه غیر طبیعی قندش بالاس
بهتره خود میوه رو بدی

خاهر شوهرم بچه اش هنوز شش ماهش نشده بهش اب میوه طبیعی میده

عزیزم کلا آبمیوه بهتره ندی چون قندش بالاست، سعی کن از خود میوه ها استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی