ناهار چی دارین واسه کوچولو هاتون
چی پیشنهاد میدین ؟!

۴ پاسخ

من عدس پلو

من‌ابگوشت

من گوشت گوسفندی و بقیه مخلفات گذاشتم تو شیشه بپزه

ناهار براش کباب تابه ای درست کردم با دورچین هویج و سیب زمینی🤓

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی