۷ پاسخ

از غذاها عکس بذارایده بگیریم

اگه هر کدومو تست گرفتی که اذیتش نکنه عااالیه

من با گوشت گوسفند براش درست میکنم زیاد مرغ به نمیدم مگر اینکه کباب کنیم ی تیکه بدم دستش آبشو بخوره

دختر من نخود فرنگی خیلی دوست داره همینجوری میدم میخوره اشکال ندارع🤦🤦

عالیه عزیزم‌نوش جونش بشه

اره عزیزم یکمم زردچوبه بریز

کلم بروکلی هم اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی