شیر ندارم چه خاکی بریزم سرم 😓😭😭😭

۹ پاسخ

من فقط یک ماه داشتم اونم بچم سیر نمیشد بعدش باید باز شیرخشک میدادم دست خودت که نیست

منم هرکاری بگی کردم همه چی خوردم
اصلا سینم سفت نشد
بچم پنج دقیقه میخورد بعد گریه میکرد
بعضی مامانا میگن سینمون سفت میشه و درد میاد
من همچین چیزی تجربه نکردم اصن😂
اخرشم سه ماه خورد بعد شیرخشک

این شیر افزا عالیه

تصویر

برای من حلیم خیلی ماثره

آب میوه آناناس زیاد بخور خیلی برا من تاثیر زیادی داشت

فراوووون آب بخور چای کم رنگ خیلی بخور نون تخمه ای خیلی جوابه خود تخمه هم عالیه

ی روش ک بعضی وقتا خودم استفاده میکنمو جواب میده بهت میگم تست کن وقتی بچه شیر نمیخوره یا خوابه
یک ساعت هر ده دیقه ی ربع ،نزدیک یک ربع شیرتو بدوش
دو بار در روز اینکار و بکن مغز فک میکنه بچه میک میزنه هورمون ترشح میشه شیر تولید میشه‌
مایعات گرم و دمنوش رازیانه و شیرافزاهم بخور

منم شیر ندارم پودر شیر افزا‌ میخورن. یه نمه زیاد میشه هعییی

منم شیرم خیلی کمه هر کاریم بگی کردم و هرروشی رو امتحان کردم زیاد نشد که نشد دیگه بهش شیر خودمو میدم بعدش شیر خشک کمکی هم میدم

سوال های مرتبط