۱۶ پاسخ

دو میبستم بزرگ بود رفتم یک خریدم

عزیزم شماره ۲ بزن نزنه بیرون

مولیفکس من استفاده کردم همش پس میداد ولی مایبیبی عالیه
کوکومی هم خوب بود من ازش یبارگرفتم راضی بودم

اگ از پشتش بزنه بیرون ینی کوچیکه از از بغل رون بزنه بیرون ینی مای بیبی بزرگه

چند کیلوعه کوچولوت؟

الان سایز ۳فکر میکنم مناسبشه ک میبندی...
من سایز دو ک میبستم یکی دوروز بود ک از کناره هاش میزد بیرون،وقتی ۳بستم اوکی شد‌.یا باید سایزشو عوض کنی یا اینکه بد میبندی محکمتر ببند.
یه مورد دیگه هم ک هس کناره های ران پا توی مولفیکس بیشتره و حجم بیشتری هم ادرار و مدفوع ب خود میگیره ولی مارک مای بی بی برعکسه و زود ب زود باید عوض کنی وگرنه میزنه بیرون

بر حسب رونش در نظر بگیر بعضی بچه ها با وجودیکه چاق نیستن ولی رونشون پر تره ... بعضی بچه ها هم برعکس

دو هانیز بخر
من که سایز دو ها نیز استفاده میکنم خوبه بقیه سایز ها دو براش کوچک

میای گروه

چون شله میاد بیرون تا 6 ماهگی درست میشه

سایز سه برای بچه ی دو ماهه بزرگه

براش ۲بگیر

اگه از دور رون میزنه بزرگه براش اگه از کمر پس میده کوچیکه براش

چند کیلو بچه؟ کلا مولفیکس زود شل و ول میشه. تو پا

فکر کنم بزرگه براش مارک پوشک تون چیه ؟

بزرگ براش

سوال های مرتبط