سلام اره من میگرفتم خیلی خوب بود
من خوردم ولی خیلی دیر خوردم وقتی که دیگه شیرم خیلی کم شده بود و قطع شد داشتم میخوردم که فایده ای نداشت
اره من اولا میخریدم به نظرم خوبه بد نیست فقط باید تغذیه ت هم خوب باشه و مایعات بخوری
ولی قرصش گرمه من میخوردم دندون درد میگرفتم
سلام. مناینو ندارم ولی قرص لاکتاول شیرافزا خیلی خوبه راضی ام.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.