سلام کسی قرص شیرافزا گل دارو خریده راضی بوده؟

۴ پاسخ

سلام اره من میگرفتم خیلی خوب بود

من خوردم ولی خیلی دیر خوردم وقتی که دیگه شیرم خیلی کم شده بود و قطع شد داشتم میخوردم که فایده ای نداشت

اره من اولا می‌خریدم به نظرم خوبه بد نیست فقط باید تغذیه ت هم خوب باشه و مایعات بخوری
ولی قرصش گرمه من میخوردم دندون درد میگرفتم

سلام. من‌اینو ندارم ولی قرص لاکتاول شیرافزا خیلی خوبه راضی ام.

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی