فززند پروری پوشک

منو این ارام بودن تبریز میترسونه

۷ پاسخ

اصفهان ک از۵صبح تا ۸ اینقدر زززززد🥺🥺

اطراف تبریزو صب ۵ بار زده ک

شراب سوندا یاتیردیب هله

عزیز ی ک تبریز هستی
آرومه شهر؟
ما میخایم بیام همسرم میگه خطره داره بریم

دزفول این سومین روزه که آرومه اما میگن دوباره میخواد بزنه
اما دیگه ما جایی نداریم که بزنه هرچی پادگان پایگاه داشتیم زده

هن ها قز ادام قورخور😐😂

بندرعباس که مثل آبکش کردن صبح جنگنده بالاسرمون بودبمب میریخت

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی